מוצרי החשמל והאלקטרוניקה הביתיים שכולנו רוכשים במיטב כספנו, עושים את החיים שלנו לנוחים יותר, אבל גם המכשירים האיכותיים והיוקרתיים ביותר אינם חסינים בפני תקלות. עם כתב השירות והאחריות הייחודי של פל תיהנו משירות תיקונים מהיר ומקצועי, מחיסכון משמעותי ומשקט נפשי.
מזגן שאינו מתפקד בשיא החום והופך את השהות בבית לבלתי נסבלת, כביסה שנערמת בסלים בגלל מכונת כביסה תקולה, כיור מלא בכלים כי המדיח מקצר… אתם ודאי מכירים את תחושת התסכול הנובעת מתקלה במכשיר חשמלי ביתי שמגיעה תמיד ברגע הלא נכון וגוררת אתכם להוצאה כספית גבוהה ובלתי מתוכננת – אלא אם יש לכם כתב שירות ואחריות של קבוצת פל.
קבוצת פל מעמידה לרשותכם פתרון מעשי ומשתלם שמאפשר לכם להימנע מעוגמת נפש, לחסוך כסף רב ולהפיק את המיטב ממוצרי החשמל הביתיים שלכם לאורך שנים: כתב שירות לאחריות ותיקון מוצרי חשמל ביתיים..
כשיש לכם כתב שירות ואחריות לתיקון מוצרי חשמל מבית פל, אתם נהנים ממערך שירות יעיל ואדיב הכולל 5 מוקדי שירות בפריסה ארצית וצוות של טכנאים מיומנים אשר עברו הכשרה והסמכה ייעודית לתיקון מוצרי החשמל במופיעים בכתב השירות.
קבוצת פל נבחרה כנותנת שירות בלעדית ורשמית ע”י יבואני מותגי החשמל המובילים בעולם וביניהם: BOSCH ,SAUTER ,AEG ,SIEMENS ויצרנים מוצרי חשמל ואלקטרוניקה מובילים נוספים.
יש לכם תקלה באחד ממכשירי החשמל הביתיים בביתכם, או בנכס שאתם משכירים וברשותכם כתב שירות ואחריות של קבוצת פל לכיסוי תקלות עתידיות? תשמחו לדעת שחסכתם אלפי שקלים. כל שעליכם לעשות הוא לעדכן את מוקד השירות של קבוצת פל בבעיה ותוך זמן קצר תקבלו שירות טכנאים מקצועי לפתרון הבעיה.
טכנאי מוסמך של קבוצת פל יגיע לביתכם במועד שתואם איתכם אישית, יאבחן מיד את התקלה במכשיר ובלי טריקים ושטיקים ישתמש אך ורק ברכיבים ובחלפים שאושרו ע”י היצרנים. כך תיהנו מתיקון איכותי במחיר סמלי שיאריך את חיי המכשיר, בלי שתצטרכו לרכוש מכשיר חדש בשווי מאות או אלפי שקלים. בתום התיקון, כאשר המכשיר תקין ופועל לשביעות רצונכם, תקבלו במסגרת כתב השירות והאחריות של קבוצת פל, 3 חודשי אחריות.

